3.5.07

Konstig vecka

Hej hallå!
Till en början måste jag be om ursäkt till mamma Lena.
Här har jag lovat att skriva bloggar onsdagar senast 20.00. Men vad är det då som händer? Jo, jag glömmer bort att skriva!
Skandal.
Förlåt, mamma.
Kan bara skylla på att den här veckan är lite konstig med en röd dag mitt i. Jag tänkte helt enkelt inte på att det var onsdag i går.

Den kvällen ägnades i stället åt att först förnedras i kubb av Manne (tänker tjuvträna före nästa möte, Manne!) och sedan se en helt underbar fotbollsmatch.
Alla matcher där Manchester United förlorar är underbara fotbollsmatcher.
Och nu får vi en repris på Champions League-finalen från 2005.
Det är underbart att vara Liverpool-supporter dessa dagar?
Premier League?
Är det en bedriftsserie eller? Trodde bara man räknade Champions League?

Blir inte så mycket innebandytankar från min sida den här veckan, men jag måste ju kommentera lördagens årsfest. Först riktar jag ett stort tack för alla de priser jag fick. De gjorde mig stolt och hedrad. Ja, jag är otroligt glad över priset som trångaste dräkt i dream team också.
Det är väl inne med tighta kläder, eller?
Sen vill jag också tacka Kingen för den trevliga förfesten, den lade grunden för en trevlig kväll.
Underbart att få fira en så framgångsrik säsong vi i Nor haft med så många trevliga människor.
Tack ska ni ha och ett särskilt stort tack till festkommittén med Elin och Hagen i spetsen.

Nu är vi i full färd med att bygga upp truppen inför nästa säsong. Det är ett digert arbete där framför allt Manne gör ett hästjobb. Ingenting är ju klart än, men det ser ganska intressant ut. Och jag kan säga så mycket att vår strategi när det gäller värvningar är i första hand unga spelare. Jag vill ha hit talangerna och så ska vi bygga ett lag som om några år ska spela en NM-final.
Det här är nu min högst personliga målsättning, men jag lovar att det inte är en omöjlighet.

Det var allt för denna gången.
Och kom ihåg: You never walk alone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Looserpool!!!

Anonym sa...

Hei Sjökan, det er ikke du får se bra fotballsmatcher da........... for United er et vinnarlag og det samme kan ikke sies om Evertons småbrødre......
Kan du ringe meg en dag, slik at vi får tatt et møte.....

Anonym sa...

glemte så ofta (før ikke)