27.6.07

Målarfärg överallt - igen!

Sent ute den här veckan.
Men faktum är att mamma Lena underrättats på förhand. Hoppas det är ok för er andra också.

Anledningen till att jag skriver lite senare i kväll är att jag även den här onsdagen varit och målat Solberghallen (malt på norska, jag har alltså inte mätt hallen).
skulle bara varit där och visat vad som skulle målas, men då det bara var Hedenstad och Fanu där kunde jag ju inte åka hem. Senare kom även Larsson, men helt färdiga blev vi inte.
Nya tag torsdag kväll.

Samma kväll vi avslutar försäsongen. En försäsong som jag egentligen bara säger så här om: Juniorlaget kommer att vara vältränat.

Någon gång under sommaren kommer jag att skriva om klubbkänsla här på bloggen. Tror många behöver slå upp det ordet för att se vad det betyder så därför får ni nu en förvarning.

Midsommarfesten blev blöt. I dubbel bemärkelse. Jag, Linko och Manne lyckades ganska bra med att få upp presenning och göra det mysigt här i hagen (inte Jörn Hagen, utan trädgården). Dessvärre hjälpte ingen presenning mot det andra blöta.
Fast jag misstänker stark att jag, Fox och Hedenstad råkade få dålig sill.
Ser ingen annan förklaring till vårt tidiga uttåg från festen.....
(Gör jag inte det?)

Jochen Snilling (tror det stavas så).
Där har ni namnet på ett av våra nyförvärv. Lovade ju det sist.

Mycket mer kommer jag inte på att skriva just nu. Glädjer mig till helgen då jag för första gången sen Sundsvall brann inte ska göra någonting. Ska bara slappa och se på dvd.
Ser någon mig ute på byn fredag eller lördag kväll hoppas jag ni skickar hem mig med en gång.

Till sist: Jag ger Svennis max ett halvår i City.

Ingen kommentarer: