10.2.08

Serieseger!

Tre seriesegrar på två år. Ett ganska bra facit på mitt norska äventyr, eller hur?!
I går säkrades nämligen andra raka seriesegern för Dream Team. Vi har som nykomlingar i division fyra ännu inte förlorat poäng och efter 8-5 mot Ankerveien blir det division tre nästa år.
Det blir spännande.
Frågan är bara om succe-tränaren Bosse då kommer att envisas med att använda mig som back?
Min 98-centimetersklubba är inte helt lämpad för backspel.

Blev faktiskt en till serieseger i går. Lyckades nämligen med konststycket att vinna ligan med Liverpool på FM.
Jag tackar mina lyckade värvningar Lulinha (en 18-årig brasse ni bara måste köpa!) o Bianchi för.
Vet faktiskt inte vad som gjorde mig lyckligast.
Seriesegern med Dream Team eller segern på FM med Liverpool.

Just som jag trodde tappade Linköping poäng mot Röke och plötsligt leder Mullsjö serien igen. Kanske blir Superligan trots allt för min favoritklubb alla kategorier.

Oväntad poäng av Kverneland mot Fjerdingby i dag. Spetsar till det ytterligare för oss. Börjar bli dags för oss att hitta spelet igen. Det kommer i veckan, det lovar jag.

0-0 borta mot Chelsea är helt ok, men det roligaste resultatet i dag var ändå Citys seger över United. Ni som läser min blogg vet att jag dömde ut Svennis före säsongen.
Oj, vad fel jag hade.
Inte ofta jag har det annars.

Stark seger på bortaplan för Stoke också.
Premier League nästa, månne?

Första deltävlingen av Melodifestivalen gjorde mig besviken.
Christer Sjögrens låt var ju bland det sämsta jag hört.
Får hoppas på bättre låtar nästa helg.
Fast Kristian Luuk var suverän som vanligt som programledare och pausunderhållaren Björn Gustafsson kändes också klockren.

Såg Stinsen Brinner, filmen alltså, på nytt i dag. Hade glömt hur fantastiskt bra den var.

Hörs på onsdag!

Ingen kommentarer: