16.12.07

Fox gästbloggar!

Den här helgen har det inte blivit någon blogg från min sidag.
Ber om ursäkt för det. Den blogg som dock kommer här är skriven av Robert Fox.
Håll till godo!:

Hej allihopa!!

Jag förstår inte varför jag valde den här dagen till att gäst blogga hos Sjökan. Jag är väl inte direkt i min starkaste form idag, min store bror gifte sig ju igår så det var full fest långt in på natten. Men när man ser folk som är vuxna sitta och sova på stolar lite här och där, då tänkte jag att det kanske e lika bra att åka hem och sova innan jag oxå sitter där..

Jag vill få äran att tacka ett par personer extra mycket och det är Tobias Nilsson, Mange, Larsson, Kollek, Håkon, och sist men inte mins Mikael Sjöqvist. Ni stod för en jätte stor insats när jag skulle flytta hem, tack så jätte mycket.
Det e ju flera personer jag kan tacka, men man glömmer ju bara hälften när man gör sånt så vi hoppar över det nu..

Jo förra veckan var jag och prov tränade med ett division 2 lag här i sverige, det var nästan samma som Sjökans träningar. Det går nog lite snabbare i sverige, men det jag märkte störst skillnad på var faktiskt målvakterna, dom är faktiskt strået vassare här (ingenting negativt mot mina gamla målvakter i nor).

Nu måste jag städa lite hemma så nu får jag avsluta det här.. jag ska försöka starta en egen blogg snart, men om jag inte gör det så ska jag gäst blogga minst 1 gång till. Men det e BARA för att jag ska ha bloggat mer än Manne hahaha..

Här har ni en riktigt kul länk att kolla på http://www.youtube.com/watch?v=tCrDgm_H678

Madeleine hälsar till alla oxå.

Ha det bra allihopa

/ Foxen

Ingen kommentarer: