1.3.08

Hur svårt kan det va eller Vem blir söndagens Hero?

Äntligen en bra deltävling i årets Melodifestival.
Faktum är att alla åtta låtar i kväll var helt ok, annat än man kan säga om de andra deltävlingarna i år.
Som schlagernörd har jag varit lite besviken.
Ska jag gnälla på nåt i kväll så borde Calaisa gått före Nordman, men strunt samma.

Mest innebandy på hjärnan för tillfället. När detta skrivs är det bara drygt 15 timmar kvar till MATCHEN.
Efter att pratat med tränare Ivarsson samt Imma och hört deras lugn är jag också lugn.
Söndag eftermiddag har Mullsjö ett elitserielag.
Men som jag sagt tidigare, oavsett hur det går är jag en stolt MAIS:are.

Jag kommer också att vara en stolt Nor 92:are oavsett hur det går. Klubben är på väg mot en bra tid och hör hemma i elitserien. Vi bara ska klara av det här.

Två på sitt sätt omtalade och omstridda artister firar 25-årsjubileum i år. Både Michael Jacksons klassiska skiva "Thriller" och Carolas debutplatta "Främling" har kommit ut i nyversioner med anledning av jubileet.
Jag har köpt en av dem.
Gissa vilken.

Alltid skönt att vara hemma hos mamma Lena o pappa Kjell. Har hunnit med att fynda på bokrean och besöka världens bästa klädbutik, Partners i Jönköping. Inte ofta man bränner några tusenlappar i en butik, men ändå går ut med ett stort leende på läpparna. Så är det på Partners. Där får du världens bästa service.
Har också hunnit med att fira morfar Svens 78:e födelsedag. Mormor Linnea hade som vanligt lagat massor av god mat.
Middag hos henne är rena lyxbuffén.

Svaret på bloggens läsarfråga är inte Michael Jackson.

Nu håller jag alla tummar jag har för Hide a lite Mullsjö AIS. Och att man kommer kunna se något av matchen i smockfyllda Gunnarsbohallen.

Hörs på onsdag!

Ingen kommentarer: