22.12.09

God Jul

Oj vad länge sen jag bloggade nu. Vet inte helt vad jag ska skylla på, men ett är säkert: Det går i hundra om dagen.
Sedan sist har det hänt en hel del. Jag har fyllt år, jag har varit i London och till detta har det varit mängder av innebandymatcher och diverse andra aktiviteter.

Innebandyn först: Spelet har gått lite i stå på slutet och det är inte samma flyt i vårt spel som det var i början av säsongen. Jag hoppas detta vänder efter nyåret. Och framför allt hoppas jag det blir slut på alla sjukdomar och skador o allt annat som gjort att det varit alltför lite folk på träningarna.
Det att träningarna varit dåliga har helt klart speglat av sig i matcherna.
Men segern mot Nidaros var riktigt skön och innebär att vi går in i den tuffa januarimånaden med ett bra utgångsläge.

London var helt fantastiskt. Julstämning och massor folk, mängder av shopping (det vill säga, Cathrine shoppade och jag bar det hon handlade), två fotbollsmatcher och julmarknad gjorde resan till en fin upplevelse.
Och resan visade också att Mullsjö är väldigt stort.
På Arsenal-Stoke-matchen träffade jag hela familjen Conny Steenberg och på matchen Fulham-Sunderland mötte jag Tommy Gustafsson, Mikael Dahlen, Glenn Levin och Rickard Nordenberg.

På tal om Mullsjö. Blir bara mer och mer imponerad av deras framfart i södra ettan. Tolv raka segrar är helt enormt bra.

Snart jul och nyår. Mitt nyårslöfte får bli att blogga lite oftare.
Ska pröva att få till en blogg redan den här veckan.
Fram tills dess:

GOD JUL!!!!

Och till sist ett stort grattis till Chris som äntligen fick göra mål med sin nya klubba på träningen i går.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ønsker deg og din bedre 1/2 del en RIKTIG GOD JUL
Bent

Jarle sa...

En Riktig God Jul til Sjøkan og Cahtrine fra familien Hunnestad Gommerud! Ser frem til nye blogger på nyåret :)