22.4.09

Chockade mig själv

I dag har jag gjort något jag inte gjort på väldigt, väldigt länge. Det är oxå något jag nog aldrig trodde jag skulle göra nån mer gång.
JAG HAR VARIT UTE O SPRUNGIT!
Jo, det är sant.
Är chockad själv.
Har senaste tiden varit ute o gått en del. I går kände jag att det var dags att trycka på lite, men det blev ingen löping då. Men i dag blev det faktiskt det. Det mest konstiga är att jag fick kämpa mycket mot min motivation bara för att få mig att ut o gå. Men väl ute kände jag mig pigg och jag bestämde mig för att löpa.
Eller löpa kanske är fel ord. Men jag tror det gick snabbare än att gå i alla fall.
Länge var det inte heller, jag sprang 30 minuter (med visst avbrott då Fox ringde), men faktum är att det kändes oväntat bra.
I morgon kommer jag vila, då ska jag se Dream Team och sen träna damlaget, men på fredag ska jag ut igen.
Får se om jag går eller springer då.

Men i dag sändes Cathrine hem från sjukhuset i alla fall. Hon är fortfarande slapp och har dåligt immunförsvar.
Inte aktuellt med några besök från mig där inte. På måndag o tisdag väntar ny kur med cellgift. Jag hoppas verkligen hon reagerar bättre den här gången.

4-4 mot Chelsea förra veckan, 4-4 mot Arsenal i går. Någon som fortfarande tycker Liverpool spelar tråkig fotboll?
Synd bara att Mascherano, Arbeloa och Arelio bestämt sig för att ge varsin försenad julklapp till den där lille ryssen bara.

NM-finalen i söndags var ingen höjdarmatch. Det var egentligen en ganska svensk innebandy det bjöds på. Två lag som la mest fokus på försvarsspel och väntade på att motståndarna skulle göra misstag. Modern innebandy, men inte särskilt kul att se på.
Jag sa det förra gången o säger det igen: Jag hatar cancer.

Gossip Girl är just nu det bästa som går på TV. Grymt avsnitt i kväll igen.

I morgon kommer jag garanterat ha träningsvärk.
Prövar att blogga igen nån gång i veckan.

2 kommentarer:

Nicklas sa...

stå på sjökan, positiv hållning smittar, det vet jag av erfarenhet.

Anonym sa...

*ler stort*

"En gång e ingen gång"

Tro mej, jag vet :)

mvh

Filip